Activitats

Nou número de la revista «BiD»

Ha aparegut el número 30 de la revista de la Facultat BiD. Textos universitaris de biblioteconomia i documentació, número que està dedicat en bona part al desenvolupament i a la gestió de les col·leccions i ha estat coordinat per Lluís Agustí i Jordi Llobet. Amb aquest número, la Facultat incorpora un nou company de viatge —la Universitat Oberta de Catalunya— en aquesta aventura editorial que va començar ara fa 15 anys. A partir d'ara, doncs, el BiD estarà coeditada per la UB i la UOC. En aquesta nova etapa, la revista incorpora també novetats formals, ja que hem començat a utilitzar Drupal com a plataforma de publicació, amb l'objectiu de simplificar la gestió dels articles, dels textos de la interfície de consulta, o la difusió de novetats entre els subscriptors.