Activitats

Tenim una eina de comunicació nova: el blog de l’Escola de Llibreria

Aquesta setmana s'ha posat en circulació el Blog de l'Escola de Llibreria, que té l'ànim d'esdevenir un instrument per a la divulgació i l’anàlisi de notícies, opinions i estudis sobre el món de la llibreria a Catalunya i al món. Sorgeix a redós de la iniciativa conjunta impulsada pel Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat de Biblioteconomia i Documentació: l'Escola de Llibreria.

Les temàtiques que s'hi tractaran estaran relacionades amb aquest món: notícies i reportatges sobre llibreries i altres empreses vinculades, novetats del Gremi, ressenyes d'informes o articles especialitzats, disposicions legals que afectin el sector, innovacions tecnològiques d'interès, recursos informatius per a la selecció i recomanació de novetats bibliogràfiques, entrevistes amb personatges vinculats i totes aquelles altres que puguin semblar útils als seus lectors. La finalitat última, com la de la mateixa Escola de Llibreria, és dinamitzar el sector i fomentar la formació permanent del personal que n'és responsable per tal d'augmentar el nivell de qualitat de les llibreries catalanes.