Èxit de la primera sessió presencial de l’Escola d’Hivern

Ahir va tenir lloc la sessió presencial que inaugurava la 9a edició de l'Escola d'Hivern. L'acte va ser un èxit, perquè, a més dels 100 inscrits, va comptar amb la presència d'un gran nombre de professionals. La conferència «El bibliotecari fa social la biblioteca» de Julián Marquina va posar sobre la taula diversos temes que els participants continuaran debatent al llarg d'aquestes dues setmanes. Els tallers i la presentació d'experiències van completar una jornada que es va cloure amb el diàleg a tres bandes «Què volem ser a la xarxa?», on Lucía Calvo, community manager del CCCB, i Raül Ruiz, de makeacoffee, van parlar de la importància de ser presents a les xarxes socials de les institucions culturals i dels elements que hem de tenir en compte quan decidim participar-hi. El debat, conduït per la gerent del COBDC Begoña Aguilera, i les experiències dels assistents van aportar més elements per a la reflexió.

L'Escola d'Hivern continua durant dues setmanes a través de debats en línia al campus obert de la UB, i es tancarà dimecres 30 amb altres activitats presencials, algunes de les quals són obertes a tothom. Trobareu el programa a la pàgina web de la Facultat.