Activitats

Comença el programa FeinAngels UB, un projecte de mentoria entre iguals per a la recerca de feina

El programa FeinAngels UB —que impulsa el Comissionat per a Participació, Ocupabilitat i Emprenedoria Social, amb la col·laboració del  SAE, Feina UB, Alumni UB, Barcelona Activa i el Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya— té l’objectiu de posar en contacte titulats o estudiants de l'últim curs de grau o de màster, que en els darrers tres anys hagin tingut èxit de forma continuada en processos de contractació laboral, amb estudiants o titulats que mai han tingut una experiència laboral com a contractats. Els primers faran de mentors dels segons mitjançant l'acompanyament presencial, virtual i telefònic mentre duri el procés d’aprenentatge i de cerca de la primera feina.

Dates importants:

• 27 de març, de 16 a 17,30 h: jornada de presentació del programa
  • abril: període de formació de mentors
  • primera quinzena d’abril: establiment de les parelles mentor-tutelat
  • abril-juny: posada en marxa de les parelles

FeinAngelsUB pot interessar a aquells estudiants i titulats que volen buscar feina però no saben per on començar, als que volen compartir una experiència d’èxit en la recerca de feina i als que volen posar a prova les seves habilitats com a mentors. Aquesta modalitat d’aprenentatge —anomenada mentoria entre iguals— permet compartir experiències i es enriquidora tant per als mentors com per als tutelats.

Inscripcions a: https://docs.google.com/forms/d/1MLAxDY-NYqfo8PwI_71JhHoFwN_N-e-K5NDW0e_hSmc/viewform