Activitats

El grup Adaptabit, reconegut com a Grup d’Innovació Docent Consolidat (GIDC)

El grup Adaptabit, format pels professors de la Facultat Mireia Ribera, Miquel Centelles, Inmaculada Rodríguez, Marina Salse i Miquel Térmens, i l'investigador en formació Bruno Splendiani, ha estat acreditat com a Grup d'Innovació Docent Consolidat (GIDC) en la convocatòria 2013-2015 del Programa de Millora i Innovació Docent. El GIDC Adaptabit —que es dedica a l'accessibilitat digital en docència, recerca i innovació docent— és també un dels 40 centres que per la seva activitat acreditada rebran l'ajut anual establert pel Vicerectorat de Política Docent els anys 2013 i 2014.

Altres professors del departament de BiD o que imparteixen docència a la Facultat també formen part de grups que  han estat reconeguts: TRANS.EDU – Grup Transversal d'Innovació Docent sobre Aprenentatge Autònom (Ernest Abadal), GID-CAV – Grup d'Innovació Docent en Comunicació Audiovisual (Carlos Aguilar, M. Àngels Garcia, Josep Gustems, Vicenta González, Lydia Sánchez i Montserrat Yepes), GIDCUB-11/EST – Grup d'Innovació per l'Aprenentatge de l'Estadística en Salut (Antoni Cosculluela i Jaume Turbany), GIDOE-UB – Grup d’Innovació Docent en Organització d’Empreses (Xavier Triadó i Amal Elasri), i el grup DIDAL_UB – Dinàmiques d’Innovació Docent per a l’Aprenentatge de Llengües (Marc Bayés, Glòria Bordons, Rosa Brión, Elisabet Costa, Vicenta González i Maria del Mar Suárez).