Activitats

Últimes visites de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació

Mediateca casa ÀsiaEl passat dimecres 21 de maig, els alumnes de l’assignatura Introducció als sistemes d'informació i documentació del grau d’IiD van fer la darrera visita del curs. Aquesta vegada han visitat la Biblioteca del MACBA i la Mediateca de Casa Àsia, al matí, i la Biblioteca del Museu Picasso, a la tarda. La visita ha servit per conèixer de primera mà l'organització i els serveis de les biblioteques especialitzades gràcies a la presentació que han fet les professionals que hi treballen. Es tanca així tota una programació que ha permès als alumnes tenir una visió global de tot un seguit d'unitats d'informació de tipologia molt diversa.