Ja és accessible l’enregistrament sonor del debat electoral del COBDC

Si no vau poder assistir al debat que les dues candidatures que opten a la presidència del COBDC van celebrar el passat 28 de maig a la Facultat, ara podeu escoltar l’enregistrament que se’n va fer a: /noticies/wp-content/uploads/mitjans/documents/Debat_eleccions_COBDC.mp3

Us recordem que el tema central de la discussió va ser: «Perfils i competències professionals: visions des del Col·legi», i que hi van intervenir, per part de la candidatura «A prop teu», Daniel Gil —candidat a president— i Marc Ferrayuoli —encarregat de treball i orientació professional— i, per part de la candidatura «Fem COBDC x tu» que lidera Montserrat Garcia Alsina, Adelaida Ferrer —candidata a vicepresenta— i Eva Ortoll —responsable de visibilitat i professionals en xarxa. Va moderar el debat el professor Amadeu Pons.

També podeu veure'n un petit reportatge gràfic al Flickr de la Facultat, o la recopilació de piulades de Twitter que va fer Mireia Rosauro.