Ha començat el curs a la Facultat de BiD

Autor: Jorge FranganilloJa han començat les classes dels grau d'IiD i de CAV i de la doble titulació INFOCOM. Els estudiants de nou accés de la modalitat presencial van poder assistir el dia 15 a una jornada d'acollida i els de la modalitat semipresencial ho han fet el dia 19. L'Escola de Llibreria i el curs Biblioteques i arxius en l'era digital de la Universitat de l'Experiència també han iniciat l'activitat acadèmica.

Al seu torn, els màsters de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials i de Gestó de Continguts Digitals han iniciat el període de matrícula. La del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses comença el 25 de setembre i la del doctorat d'Informació i Documentació l'1 d'octubre.

Desitgem a tots els estudiants, professors i PAS de la Facultat un molt bon curs! Per a qualsevol dubte, consulteu la nostra pàgina web o poseu-vos en contacte amb la secretaria o amb els responsables de cadascun dels ensenyaments.