Avui la Facultat ha estat d’estrena: «Vigílies», el film de Lasheras i Roigé

Avui ha tingut lloc a la Facultat la preestrena de Vigíliesla primera pel·lícula escrita i dirigida per Albert Lasheras i Oriol Roigé, que es van graduar en Comunicació Audiovisual el curs passat. El degà, Ernest Abadal, ha inaugurat l'acte felicitant els joves directors per l'empenta amb què han entomat un projecte al qual la Facultat ha prestat suport, i encoratjant els estudiants de CAV a seguir les seves passes. A continuació, un públic format per amics, familiars i companys de Lasheras i Roigé, l'equip tècnic i artístic de la pel·lícula, i un nodrit grup de professors dels graus de CAV i d'IiD, ha seguit amb atenció els 86 minuts d'un llargmetratge intens i pausat, ple de belles imatges i d'eloqüents silencis. Després de la projecció, el públic ha pogut departir amb els directors i intercanviar opinions sobre la seva valenta proposta cinematogràfica. Avui, a la Facultat de BiD, s'ha parlat de cinema!