Activitats

Els nostres estudiants a BOBCATSSS 2019, a Croàcia

Del 22 al 24 de gener, tindrà lloc a Osijek (capital d’Eslavònia, a Croàcia) el congrés BOBCATSSS 2019, amb el lema «Information and technology transforming lives: connection, interaction, innovation».

El congrés, orientat als estudiants de l’àmbit de la Informació i Documentació d’arreu, compta amb la participació de cinc estudiants de la nostra Facultat. Laura Avià presenta una comunicació; Laura Garcia Piqué, Sònia Camarasa i Robert Mokhtari, un pòster i Núria Toneu, estudiant d’InfoCom, i Laia Darbra, participen en tallers.

D’altra banda, el professor Jesús Gascón hi assistirà a la reunió anual d’EUCLID, associació internacional de centres docents d’Informació i Documentació  que dona suport a BOBCATSSS.