Campus

Comunicat del Deganat de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals davant la crisi sanitària actual (15 de març de 2020)

Comunicat del Deganat

Seguint les instruccions donades pel Rector de la Universitat, a partir del dia 15 de març, tota la Universitat de Barcelona, i amb ella la Facultat d’Informació i Mitjans d’Informació, tanca totalment els seus edificis i instal·lacions presencials fins, inicialment, el dia 13 d’abril inclòs.

Durant el període de tancament, la docència es continuarà impartint per mitjans no presencials, principalment el campus virtual. Es demana que els alumnes segueixin les indicacions que els seus respectius professors donaran pel campus virtual.

Es recorda que els serveis digitals del CRAI continuen funcionant amb normalitat i, per tant, es poden continuar usant tots els recursos en línia.

Les pràctiques que es duguin a terme fora de les instal·lacions de la UB es poden mantenir en funció de l’entitat externa i de la capacitat de traslladar-se.

Recordem que la Universitat de Barcelona manté informació actualitzada puntualment a la pàgina web ub.edu/coronavirus i a través de les xarxes socials de la UB.

Davant d’una situació excepcional i d’incertesa com aquesta, fem una crida a la responsabilitat i el compromís de tota la comunitat universitària UB amb el servei públic de l’educació superior.

Miquel Térmens
Degà