Professorat

Professores de la FIMA, a un congrés sobre sèries de televisió

Les professores de la FIMA Maddalena Fedele i Maria Jose Masanet han presentat la comunicació «The ‘Troubled Rebel Girl’ and the ‘Boy-Next-Door’: the Apparent Inversion of Gender and Love Archetypes in 13 Reasons Why, Élite and Sex Education» al Congrés Discourse of Fictional (Digital) TV Series, celebrat del 3 al 6 de novembre de 2020 a la Universitat de València.

Les dues investigadores han presentat un estudi qualitatiu sobre tres sèries juvenils de Netflix, centrat en la representació dels personatges femenins i masculins, així com en els models amorosos que s’hi associen. Els resultats apunten a la presència de representacions de gènere més complexes, però, al mateix temps, a la perpetuació d’elements heteropatriarcals dins del model amorós de l’amor redemptor.