Alumnes, graduats i PAS de la FIMA realitzen tres videoclips de Gisela Quirós

El proppassat mes d’abril de 2021 es van realitzar en directe, al plató 1 de la FIMA, tres videoclips de Gisela Quirós, concursant de Got Talent i alumna de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona. La realització de les actuacions se situava en el marc de la primera edició del concurs musical del Campus Mundet, que va comptar amb la participació de més de 22 artistes, d’entre els quals la Gisela en va resultar la guanyadora.

En un únic matí, amb tres decorats diferents i quatre càmeres, s’han produït en directe tres videoclips que han rebut una gran acollida a les xarxes: «Crazy», de Gnarls Barkley; «Vestida de nit», de Sílvia Pérez Cruz; i «La llorona», popularitzada per Chavela Vargas.

Aquestes peces audiovisuals han estat possibles gràcies a la participació del professor Gerard Gormezano en la tutorització, el graduat en CAV Dani Molina com a realitzador, els tècnics de plató Jordi Capella i Carlos J. Mata en la direcció d’art, un grup d’estudiants de l’assignatura de Realització audiovisual (Marta Aguilar, Nisa Alas, Eva Cases, Mario Candia, Marc Colomer, Edgar Rodríguez i Luna Rodríguez) en la tasca d’operadors de càmera, tècnics de so i regidors, i el graduat en CAV Roger Solé, en la postproducció de so de «Crazy».