Campus

La FIMA, de nou al top mundial al QS World University Ranking 2022 en Biblioteconomia i Gestió de la Informació

Avui, 6 d’abril de 2022, s’ha publicat el rànquing d’universitats QS World University Rankings by Subject 2022, amb l’excel·lent notícia que la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona torna a estar situada dins dels top 50 del món en el camp temàtic de Biblioteconomia i Gestió de la Informació, concretament en la posició 41. Es confirma així la nostra posició entre les millors universitats del món en aquesta disciplina, que ja teníem als rànquings dels anys 20192020 i 2021.

A més, la nostra Facultat destaca molt en alguns dels indicadors que fa servir el rànquing: dins de la UB, la millor nota en reputació entre els ocupadors l’aconsegueix Biblioteconomia i Gestió de la Informació (un 88) i pel que fa a l’índex H, que reflecteix la productivitat i l’impacte de les publicacions, la millor puntuació l’assoleix també Biblioteconomia i Gestió de la Informació (un 86,4).

La Universitat de Barcelona revalida la seva posició entre les 100 millors del món en moltes disciplines i és la institució líder a tot l’Estat en 21 disciplines.