Visita al taller de Berta Blasi

Els professors de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) de la Universitat de Barcelona que alhora són membres del projecte europeu CODICIS van visitar el passat dia 18 de març de 2023 a Tiana el taller BBLASI de conservació i restauració de patrimoni documental, obra gràfica i fotografia.

En la visita es va conèixer l’equip tècnic del taller i es van poder observar diverses peces i els processos tècnics de restauració i conservació preventiva gràcies a les explicacions de la gerent i restauradora Berta Blasi.

Berta Blasi forma part del professorat del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la FIMA i també imparteix docència de conservació preventiva a CODICIS, un projecte finançat per fons europeus de formació en cascada per a professionals de Bolívia, Mèxic i el Perú que treballen amb fons patrimonials bibliogràfics i documentals.