Pol Álvarez explica els oficis d’actor de veu i locutor a alumnes de CAV

El passat dimarts 7 de novembre de 2023, els alumnes de Disseny i elaboració del so, del grau en Comunicació Audiovisual, van tenir l’oportunitat d’assistir a una conferència sobre la veu als projectes audiovisuals. La xerrada la va impartir en Pol Álvarez, actor de veu, locutor professional i speaker, que ha prestat la seva veu per a pel·lícules, anuncis publicitaris, vídeos corporatius i projectes multimèdia, entre d’altres.

En la seva intervenció, Pol Álvarez va compartir amb els estudiants la seva trajectòria professional com a actor de veu i locutor, i els va explicar els aspectes tècnics i artístics del seu treball. Així mateix, els va parlar dels reptes i les oportunitats que ofereix el sector audiovisual, i de les diverses produccions que requereixen actors de veu. A més, els va donar consells sobre les habilitats comercials i empresarials que ha de tenir un professional de la veu actualment.

La xerrada de Pol Álvarez és una activitat organitzada pel Grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV) amb l’objectiu d’apropar els estudiants a la realitat del mercat laboral i oferir una formació complementària a l’acadèmica.