Núria Ferran presenta un repte de disseny a l’Innovation Day 2023

La professora de la FIMA i delegada del rector per a la direcció de la Unitat d’Igualtat, Núria Ferran, va presentar el passat 9 de novembre de 2023 el repte de la menstruació sostenible a un grup de 150 alumnes de la UB de diversos ensenyaments en les instal·lacions d’StartUB! i en la 9a edició de l’Innovation Day

L’alumnat s’organitzava per equips i havia d’aplicar la metodologia de disseny de Design Thinking per proposar solucions als reptes plantejats.

L’equip guanyador va treballar en la proposta plantejada per la professora i va prototipar un contenidor plegable per netejar la copa menstrual quan no es té accés a un lavabo, amb l’objectiu de fomentar-ne l’ús al mateix temps que se’n garanteix la higiene.