Participació de professors de la FIMA al congrés IBERSID 2023

Els passats dies 2 a 4 d’octubre de 2023, va tenir lloc la 28a edició dels Encuentros Internacionales sobre Sistemas de Información y Documentación (IBERSID) a la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Saragossa. El darrer dia, diversos professors de la FIMA van presentar-hi dues comunicacions.

Per un cantó, «Caracterización multidimensional de revistas científicas: un instrumento de análisis», per Carlos Lopezosa, en col·laboració amb Alejandro Morales Vargas, de Xile; Pere Freixa, de la UPF, i Lluís Codina, també de la UPF. Així mateix, «Universidades españolas ante la Agenda 2030: estrategia, visibilidad web y producción científica», signat pels professors de la FIMA Mari Vállez, Carina Rey i Javier Guallar.