Campus

Alumnat graduat en Comunicació Audiovisual presenta un projecte a la 9a Setmana del Talent

En el marc de la 9a Setmana del Talent Audiovisual que organitza el Clúster Audiovisual de Catalunya, els acabats de graduar de la FIMA Andrea Borràs, Noemi Bogya, Ona Iñesta i Joan Sellés han presentat el projecte de minisèrie de ficció Eclipsi davant d’una dotzena de professionals del sector. Aquest projecte neix d’un Treball de fi de grau del grau en Comunicació Audiovisual que ha estat acompanyat per les professores Maddalena Fedele i Maria Jose Masanet.

Eclipsi és una minisèrie de ficció juvenil que busca donar veu i visibilitat a diferents qüestions que són rellevants a la vida de les persones joves, però que acostumen a rebre poca representació al món audiovisual. Amb aquesta idea com a punt de partida, Eclipsi posa l’accent en les sexualitats i ho fa intentant allunyar-se dels estereotips i mites romàntics, trencant tabús i mostrant la complexitat de les sexualitats.

El projecte va ser presentat per les membres del grup Noemi Bogya i Ona Iñesta el passat 15 de novembre. El grup ha destacat que l’experiència de participar en la Setmana del Talent ha estat única i molt enriquidora. Comenten que se senten molt agraïts i afortunats d’haver tingut aquesta vivència i d’haver pogut representar a la UB amb la seva ficció.

La Setmana del Talent ha tingut lloc del 13 al 17 de novembre de 2023 i enguany ha donat cabuda a una cinquantena de projectes de més de trenta centres universitaris, entre catalans, espanyols i europeus. El clúster té la voluntat de convertir la Setmana del Talent en un hub internacional.