Activitats

Diploma de postgrau de Llibreria

Avui, dilluns 16 de juliol, ha tingut lloc la trobada de Dídac Ramírez, rector de la Universitat de Barcelona i Antoni Daura, president del Gremi de Llibreters de Catalunya, amb motiu de la signatura recent del conveni que ha permès la creació de l'Escola de Llibreria i el diploma de postgrau de Llibreria que començarà a impartir la Facultat el curs vinent. Han assistit a la trobada Ernest Abadal, degà de la Facultat, Lluís Agustí, director del curs, i Amadeu Pons, coordinador. El diploma de postgrau de Llibreria compta actualment amb 35 estudiants preinscrits. Precisament aquest dies s'han editat les actes del Congrés de Llibreters de Llengua Catalana que va tenir lloc el mes de febrer a Tarragona i on Ernest Abadal va presentar l'Escola de Llibreria i Lluís Agustí va intervenir a la taula rodona «La formació personal i acadèmica del llibreter».