Professorat

Anna Villarroya, membre de la junta directiva de l’Association of the Compendium of Cultural Policies and Trends in Europe

Els passats 25 i 26 de gener, la professora Anna Villarroya va assistir a una reunió de la junta directiva del Compendium of Cultural Policies and Trends in Europe (CCPT), la nova associació d’experts en polítiques culturals amb seu als Països Baixos que va ser creada el mes de novembre de 2017 per agafar el relleu del Consell d’Europa i de l’European Institute for Comparative Cultural Research (ERICarts Institut) que n’havien estat responsables des de 1998. L’Anna Villarroya és la tresorera de la nova associació i en forma part com a presidenta d’ECURES (European Association of Cultural Researchers e.V.).