Del 25 al 28 de maig: recollida d’aliments al vestíbul de la Facultat

Un any més, la Universitat de Barcelona s’uneix a la campanya del Banc dels Aliments «La fam no fa vacances». Per aquest motiu, del 25 al 28 de maig, als vestíbuls de les diverses Facultats, hi haurà instal·lats uns contenidors on podrem dipositar-hi els queviures que vulguem aportar a aquesta campanya, la cinquena que organitza la UB. La Fundació Banc dels Aliments, que recollirà les donacions i les lliurarà a associacions i entitats benèfiques, ens recomana que hi duguem arròs, pasta, llegums secs, oli i llet. També es poden fer donacions en línia per mitjà de la pàgina web del Banc.

Voluntariat UB aprofita l’avinentesa per informar que la campanya Recicla Cultura d’enguany ha superat en un 50 % les donacions de 2014: s’hi han recollit més de dos mil llibres, se n’han reciclat 940 i s’han aconseguit 1.862 € que s’han destinat a l’entitat Servei Solidari per programar cursos de llengua i inserció laboral per a persones en risc d’exclusió social. En aquesta activitat, hi van col·laborar cinquanta voluntaris de la comunitat UB.