Els Dimecres del CRICC: Projectes de Recerca amb Perspectiva (19 d’abril)

La pròxima activitat dels Dimecres del CRICC serà «Projectes de Recerca amb Perspectiva», moderada per la professora de la FIMA Maria-José Masanet i en coorganització amb la Comissió d’Igualtat de la FIMA. Aquí teniu les dades de l’activitat i el cartell per a més informació:

• Dia: dimecres 19 d’abril de 2023 de 15.30 h a 17 h
  • Lloc: sala de juntes (206) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals
  • Programació:
    • «Parámetros y estrategias para incrementar la relevancia de los medios y la comunicación digital en la sociedad: Curación, visualización y visibilidad». Mari Vállez.
    • «Media4Teach: La educación mediática y la dieta informativa como indicadores de la capacidad de análisis crítico de contenido informativo en futuros maestros». Sergio Villanueva i Hibai López.
    • «Cultural Heritage Actions to Refine Training, Education and Roles». Lluís Bonet.
    • «Ciencia abierta en España: la transición hacia un nuevo modelo de investigación». Candela Ollé Castellà.
    • DEBAT: Com podem incorporar de la millor manera la perspectiva de gènere a les nostres recerques?