Exalumnes de l’Escola de Llibreria, seleccionades pels premis Emprèn!UB 2015

En la darrera convocatòria dels premis Emprèn!UB, organitzats pel Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) i el Consell Social de la Universitat de Barcelona, un grup de diplomades de la tercera promoció del postgrau de Llibreria ha estat seleccionat per passar a la segona fase.

Es tracta d’Emma Gràcia, Michela Candotti, Beatriz Regueira i Meritxell Valladares, que varen presentar el projecte «Tempesta», el qual té com a objectiu portar a terme accions de dinamització i comercialització de llibres en esdeveniments i espais quotidians on habitualment aquests objectes no hi són presents.

El projecte, juntament amb nou més, ha estat seleccionat per passar a la segona fase del concurs, en la qual rebran formació específica i tutorització d’experts per tal d’elaborar un pla d’empresa. Un cop acabada aquesta etapa, a final d’any, es concedirà el premi (5.000 €) i l’accèsit (3.000 €) al millor dels projectes. Aquest certamen pretén impulsar la innovació i estimular l’esperit col·laboratiu i emprenedor dels estudiants de la UB. Els premis es concedeixen als projectes de qualitat que siguin propostes d’empreses amb impacte en la societat.

Desitgem molta sort a les nostres exalumnes i esperem que el seu projecte (rebi o no el premi), pugui convertir-se en realitat en un futur. No és la primera vegada que alumnes de la Facultat resulten seleccionats en concursos de foment d’emprenedoria. El 2013, Ana Maria Arango i Gemma Masó van guanyar el tercer premi al certamen Social Startup Meeting Barcelona, organitzat per la UB.