Ha tingut lloc a Salamanca la trobada anual de la RUID

Els passats 18 i 19 de gener de 2018, va tenir lloc a la Facultad de Traducción y Documentación de la Universidad de Salamanca (USAL) la trobada anual del plenari de la Red Universitaria de Centros de Información y Documentación (RUID). Ernest Abadal, degà de la nostra Facultat, hi va assistir en qualitat de secretari. A la reunió, que va ser inaugurada pel rector de la USAL Ricardo Rivero, es va fer un repàs de la situació actual dels graus d’IiD (petit descens global de matriculats), dels màsters (manteniment de la matrícula) i de les propostes de modificació dels graus que estan preparant les universitats de Granada, Múrcia, Complutense de Madrid, Corunya i Barcelona.

José Antonio Merlo (director del Departamento de Biblioteconomía y Documentación de la USAL) va ser escollit com a nou president d’aquesta xarxa i Antonia Ferrer (Universitat Politècnica de València) en serà la secretària. La propera trobada de la RUID tindrà lloc a la Universidad de León.