Participació de la FIMA a BOBCATSSS 2023

Aquesta setmana, del 25 al 27 de gener de 2023, s’ha celebrat a Oslo (Noruega) BOBCATSSS 2023, el congrés internacional adreçat a estudiantat i professorat de Gestió d’Informació i Documentació Digital d’arreu. Enguany han participat al congrés 6 estudiants del grau GIDD i el doble grau Infocom i un professor de la nostra Facultat.

La representació de la FIMA al BOBCATSSS 2023 ha presentat les següents comunicacions:

Aquest darrer treball, sobre les barreres informacionals al col·lectiu LGTBI, ha guanyat el premi a la millor presentació al congrés, compartit amb la presentació de la Universitat de Coïmbra (Portugal) «Universal Decimal Classification: negative bias and misrepresentation of sexual orientation». És el segon any consecutiu que representants de la FIMA guanyen aquest premi.

Està oberta la convocatòria per al proper BOBCATSSS 2024, que tindrà lloc a Coïmbra (Portugal) el gener (23-25) de l’any vinent. Els estudiants interessats poden contactar amb el professor Juan-José Boté. Animeu-vos-hi!