Professorat

Professors de la FIMA participen al Transgang Training Seminar

Els professors de la Facultat Maria Jose Masanet, Maddalena Fedele i Hibai López-González han estat els ponents convidats a l’últim Transgang Training Seminar organitzat pel projecte TRANSGANG el passat dijous 19 de novembre.

El seminari es va centrar en la recerca dels investigadors a partir d’un conveni amb el projecte Transgang. Sota el títol «Youth Street Groups, Media and Representations. From Stigma and Blaming to Resistance and Reaffirmation» es va profunditzar en els diferents elements d’aquesta recerca: preguntes de recerca, objectius, tècniques, etc. Maria-Jose Masanet, IP del conveni, va presentar l’estructura base de la recerca. Per la seva banda, Hibai López va profunditzar en l’anàlisi de la premsa i Maddalena Fedele va posar èmfasi en l’anàlisi dels productes de ficció, com les sèries de televisió o pel·lícules.