Seminari de preparació al Treball de fi de grau

El passat 14 de desembre de 2022 va tenir lloc un seminari de preparació al Treball de fi de grau (TFG) per a estudiants del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital i del doble grau Infocom de la nostra Facultat. La primera part de la sessió, també adreçada a estudiants del grau en Comunicació Audiovisual, va anar a càrrec del professor Juanjo Boté, i va portar per títol “Modifica els teus hàbits i guanya temps al rellotge”.

A continuació, van participar tres graduades de la FIMA, explicant com va ser el seu procés de realització del TFG i oferint diversos consells als estudiants: Xènia Torres, que actualment treballa com a gestora del coneixement a I2cat, Sara Alaoui, actualment Open Science Trainee a l’European University Institut a Florència i Nisa Alas, redactora en línia a Mediapro.

Per últim, van intervenir professors de la FIMA, explicant possibles temes de treball vinculats a línies de recerca del centre de recerca CRICC i a projectes de recerca actius: Juanjo Boté, en nom del CRICC, Javier Guallar i Mari Vállez, del projecte de recerca CUVICOM, i Aurora Vall, com a participant en diferents projectes de la Facultat.