Torna La Recòndita amb un episodi dedicat a les experiències internacionals

La Recòndita, pòdcast de la FIMA, inaugura la seva segona temporada amb l’episodi «L’estranger», dedicat a les experiències internacionals. En aquest programa, els presentadors Adrien Faure, Maria José Masanet i Sergio Villanueva introdueixen un personatge molt rellevant de la cultura francesa i parlen amb l’Hibai López, professor de la Facultat i responsable de relacions internacionals, sobre viure i treballar a l’estranger, les experiències internacionals, viatjar o sentir-se estranger. Per últim, a la secció «La cafeteria» conversen amb les estudiants Sara Alaoui i Andrea Borràs sobre les seves recents experiències Erasmus. La Sara ha realitzat un Erasmus Pràctiques a l’Institut Cervantes de Viena, i l’Andrea Borràs ha estat un any d’Erasmus Estudis a la Universitat de Nicòsia, a Xipre.

Podeu escoltar aquest episodi tant a iVoox com a Spotify.