Activitats

Un treball de Víctor Bañeras, alumne de CAV, seleccionat al festival Mecal 2019

El treball Multiplayer 3000, realitzat per l’alumne Víctor Bañeras, ha estat seleccionat al Mecal 2019, el 21è Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona.

El vídeo, elaborat com a pràctica final per a l’assignatura de Postproducció d’Imatge i So, és un anunci fictici que parodia els codis audiovisuals de la publicitat comunament anomenada de «telebotiga». El producte en qüestió que s’anuncia al treball és un comandament a distància (el Multiplayer 3000) dotat del poder màgic de clonar la persona que el faci servir. El clon, d’aquesta manera, serveix per complir funcions senzilles, com ara jugar una partida d’escacs o fer petits favors.

La peça es projectarà el Dia de les Escoles de Cinema el dijous 4 d’abril a les 18:00 a l’Institut Français de Barcelona (carrer de Moià, 8).