Activitats

Exposició sobre dones medievals amb la participació de Núria Jornet i Adrien Faure

Núria Jornet i Adrien Faure, professors de la nostra Facultat, formen part del projecte finançat per la FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología), «Realitat i ficció de les dones medievals», en el marc del qual han realitzat l’exposició «Dones medievals: realitat i ficció», que es podrà visitar del 27 de juny al 17 de juliol de 2023 al vestíbul de l’edifici històric de la UB. Aquesta exposició, que es podrà veure també en versió digital, està estructurada en quatre eixos temàtics (la literatura, la quotidianitat de les veïnes de Barcelona, la vellesa i l’espiritualitat femenines) que corresponen a la investigació sobre dones medievals que es porta a terme a l’Institut de Recerca en Cultures Medievals (IRCVM). En el marc del projecte s’ha enregistrat, a l’estudi de ràdio de la Facultat, la sèrie de cinc pòdcasts Dones ni en blanc ni en negre, disponibles als canals d’Ivoox i Spotify de l’IRCVM. Vegeu-ne més detalls en aquesta pàgina web.