Campus

Convocatòria extraordinària d’una beca de col·laboració amb l’Observatori de l’Educació Digital, adreçada a estudiants de la FIMA

La Universitat de Barcelona ha fet pública la convocatòria extraordinària de dues beques de col·laboració amb l’Observatori Internacional de la Professió Docent i l’Observatori de l’Educació Digital, aquesta última adreçada a estudiants de grau o màster de la FIMA.

El termini de presentació de sol·licituds és del 14 de novembre al 27 de novembre de 2023, ambdós inclosos.

Beca de col·laboració amb l’Observatori de l’Educació Digital (2023.17.OED.1)

La col·laboració serà a la seu de l’Observatori de l’Educació Digital (Campus Mundet), entre el període del 15 de febrer de 2024 al 31 de gener de 2025 (agost inactiu). A raó de 10 hores setmanals, els dimarts i els dijous de 10 a 15 h, i amb una dotació mensual de 259,79 €.

Les funcions a desenvolupar seran:

• Col·laborar en la recerca relacionada amb l’Educació Digital.
  • Familiaritzar-se amb procediments de recerca com la recollida de dades qualitativa (anàlisi de contingut amb programes tipus Atlas.ti i/o NVIVO) i quantitativa (anàlisi estadística descriptiva amb programes tipus IBM SPSS).
  • Iniciar-se en la cerca d’informació sistematitzada en bases de dades de la recerca (Scopus, Web of science, Google acadèmic, entre d’altres).
  • Donar suport als processos de divulgació científica, com l’elaboració d’informes i la seva difusió a través de les xarxes.
  • Donar suport a la millora i disseny del web de l’OED.
  • Donar suport en la difusió de la informació a les xarxes socials.

Tota la informació relativa i els requisits específics per a aquesta beca la podeu trobar publicada a la seu electrònica com també a la pàgina web de beques de la UB.