Campus

Beca de col·laboració remunerada a la biblioteca de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya

La biblioteca de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) ha convocat
1 beca de col·laboració remunerada per a l’any 2024.

Aquesta beca s’adreça a:

• Titulats que hagin obtingut la titulació aquest 2023 o en els tres anys anteriors.
  • Estudiants dels graus en Informació i Documentació o en Gestió d’Informació i Documentació Digital que hagin superat un mínim de 120 crèdits.

La biblioteca Centre de Coneixement de la Seguretat (CCS) forma part de la Xarxa de Biblioteques Especialitzades de la Generalitat de Catalunya (BEG) i del CSUC.

La beca permet:

• Aprendre el funcionament general de la biblioteca així com l’ús dels catàlegs i bases de dades
  • Rebre formació en atenció i orientació als usuaris
  • Guanyar experiència en catalogació en RDA i en la utilització de les eines ALMA i Sierra
  • Desenvolupar la creativitat en campanyes de difusió
  • Adquirir coneixements en publicació en continguts en repositoris
  • Aplicar tècniques de curació de continguts

La tipologia d’usuaris de l’ISPC és diversa. S’atén al personal de l’ISPC i del Departament d’Interior, però també a tots els estudiants que es formen a l’ISPC: estudiants del grau en Seguretat, bombers, agents rurals, policies locals i mossos d’esquadra.

Altres dades interessants a destacar:

• 7 hores diàries (matí)
  • dotació econòmica de 1.300 € mensuals
  • possibilitat de teletreball 2 dies/setmana
  • bon ambient de treball
  • aparcament gratuït i bona comunicació amb RENFE (estació de Parets del Vallès).

Podeu consultar tots els detalls de la beca aquí. Si teniu dubtes, us els poden resoldre a través del seu correu: ccs@gencat.cat
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dimecres 29 de novembre de 2023.