Professió

Ana Carballo i Juanjo Boté publiquen un article fruit del congrés BOBCATSSS 2022

Ana Carballo, estudiant del grau en Informació i Documentació, i Juan-José Boté, professor de la FIMA, han publicat l’article «Fair data: history and present context» a la revista Central European Journal of Educational Research de la Universitat de Debrecen (Hongria). Aquest article és una publicació derivada del congrés BOBCATSSS adreçat a estudiants de ciències de la informació. L’any 2022, aquest congrés es va celebrar a Debrecen, i l’organització va proposar que determinades comunicacions fossin candidates a ser publicables a la revista. Com ja es va indicar anteriorment, aquest treball també va estar guardonat com a millor presentació del congrés.