Arrenca La Recòndita, el pòdcast de la FIMA

Amb molta il·lusió anunciem que arrenca La Recòndita, el pòdcast de la nostra Facultat, adreçat a tots els membres de la comunitat FIMA. Cada mes, els professors Adrien Faure, Maria José Masanet i Sergio Villanueva ens portaran un tema vinculat amb els estudis, la vida i la comunitat de la Facultat. Cada programa es dividirà en tres parts: «El personatge», on descobrirem un personatge vinculat amb aquest tema; «La xarraeta», una tertúlia amb experts i amics, i «La cafeteria», on la veu serà per a l’estudiantat.

El primer episodi, «L’inici», ens presenta el personatge més important del pòdcast, s’explica la dinàmica del programa, coneixereu millor els presentadors i escoltarem el que ens expliquen els estudiants de quart de CAV que han iniciat un projecte de podcàsting molt interessant. «L’inici» ja es pot escoltar a Spotify i ivoox.

Amb La Recòndita es posa en marxa també ràdioFIMA, el canal de podcàsting on s’agregaran tots els pòdcasts produïts per l’estudiantat i el professorat de la Facultat i del que, ben aviat, rebreu més informació.