Activitats

El Festival CAV 2015 ha estat tot un èxit

El passat dijous, 15 d’octubre, va tenir lloc a la Facultat el Festival CAV 2015, el tercer que organitza aquest ensenyament i el segon que acull la Facultat. En una sessió conduïda per les estudiants Ariadna Carrascull i Rocío Calvar, vam poder veure productes audiovisuals en diversos formats, realitzats en el marc de les assignatures: Postproducció d’imatge i so, Realització de TV, Realització de cinema, Metanarratives, Documental, i Projectes I i II. Un gran nombre d’estudiants i professors van assistir a la projecció que van seguir amb molt d’interès, alhora que van poder gaudir de les noves instal·lacions de la sala d’actes acabada de remodelar. Vegeu aquí un petit reportatge gràfic de l’acte.