Professors de la FIMA, al congrés de l’AE-IC

Diversos professors de la Facultat han assistit al VII Congrés Internacional de l’Asociación Española de Investigación en Comunicación (AE-IC) que s’ha celebrat, tant de manera virtual com presencial, del 28 al 30 d’octubre a la ciutat de València. El congrés ha està dedicat en aquesta ocasió a la comunicació i la diversitat.

Les professores Lydia Sánchez i Anna Marquès han presentat la ponència «La dona cineasta: desigualtats de poder en el cinema espanyol» en què presenten els primers resultats d’una investigació a llarg termini sobre l’evolució de la situació de la dona a l’audiovisual, i més específicament en el cinema, al llarg del segle XXI.

Les professores Maria José Masanet i Maddalena Fedele han presentat la ponència «El “buenote” y la “bel-Stia”: la Inversión de los arquetipos femeninos y masculinos en las teen series de Netflix», i Maddalena Fedele, la ponència «Los argumentos universales de la tercera edad de oro de la televisión: un análisis exploratorio de la ficción seriada actual». Per últim, Sergio Villanueva Baselga ha presentat «Representaciones fílmicas del VIH: estigma y trauma cultural».