Activitats

Tercera sessió del programa «Passaport a la professió», adreçat als alumnes de 1er del grau d’Informació i Documentació

El passat dimecres, 24 de febrer, va tenir lloc a la Facultat la tercera sessió del Passaport a la Professió, una activitat promoguda pel Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) per conscienciar els alumnes de la importància d’anar configurant un currículum de forma paral·lela al desenvolupament dels estudis.

La sessió es va iniciar amb la segona tutoria de grup, a càrrec de la tutora Sílvia Argudo. A continuació, membres de Barcelona Activa van presentar les eines de què disposen per tal que els estudiants puguin descobrir quins són els seus interessos professionals.

Com a cloenda de la sessió, Anna Lluch, orientadora del SAE, va explicar com s’ha d’estructurar un currículum i va lliurar als alumnes la carpeta del Passaport a la professió, tot explicant-los com l’havien d’usar. Els alumnes hi van trobar la llista d’activitats formatives del mes de març que la Facultat ha recopilat per ajudar-los a triar. Ara per ara, aquesta llista d’activitats, està disponible a: Passaport a la Professió. En aquest moment, s’hi recullen activitats adequades per als alumnes de primer curs, però més endavant s’hi aniran afegint activitats de caire més tècnic i professional. Podeu col·laborar amb aquesta iniciativa fent-nos arribar informació sobre altres activitats que us semblin d’interès (envieu un correu a capest-gid@ub.edu).

Trobareu més informació sobre el Passaport a la professió a la pàgina web del SAE: http://www.ub.edu/sae/orientacio/passaport-a-la-professio.html.