Nou curs d’especialització en Gestió de Llibreria: preinscripcions obertes

La Fundació FULL- Fundació pel Llibre i la Lectura inicia conjuntament amb l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona una formació de postgrau universitari dissenyada per a les necessitats dels llibreters en exercici. L’objectiu d’aquest curs és actualitzar i aprofundir els coneixements tècnics i de gestió de les llibreries, per tal de millorar-ne el rendiment. I a més, la Fundació becarà fins a 15 llibreries valencianes que siguen admeses al curs.

Llançament de Calonge com a primera vila del llibre permanent de Catalunya

El passat 26 de maig de 2021 es va celebrar a la Facultat d’Informació i Mitjans de Comunicació de la UB una Jornada sobre Pobles del Llibre, impulsada per l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i organitzada per l’Escola de Llibreria. A causa de la pandèmia, l’acte es va haver de celebrar en línia, transmès en directe pel canal de YouTube de la Facultat. Per la situació sanitària, l’acte no va comptar amb públic presencial, però això no va ser obstacle perquè alguns ponents participessin per via telemàtica, entre ells, representants de pobles de llibres de diversos països europeus (Bèlgica, Bulgària, Dinamarca, França, Regne Unit i Suècia).

Postgrau de Llibreria. Oberta la preinscripció per al curs 2021-2022

El període de preinscripció per al curs que ve del postgrau de Llibreria ja és obert! Aquesta formació bàsica sobre el món de la llibreria, que es programa en anys alterns, és oferta per l’Escola de Llibreria, una iniciativa conjunta del Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat d’Informacio i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, i compta amb un important ajut econòmic de l’ICEC (Institut Català de les Empreses Culturals) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.