Concedit un ajut SGR al grup de recerca de la Facultat DHIGECS-COM

El passat 16 de gener de 2023, la Generalitat de Catalunya va publicar la resolució provisional de la convocatòria d’ajudes SGR-Cat 2021 per donar suport a les activitats dels grups reconeguts per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

L’AGAUR de la Generalitat de Catalunya ha concedit l’ajuda SGR-2021 Cat al grup de recerca consolidat DHIGECS-COM: Didàctica de la Història, la Geografia i altres Ciències Socials – Comunicació, de la Universitat de Barcelona.

El professors de la Facultat Adrien Faure, Maddalena Fedele, Hibai López, Maria Jose Masanet, Lydia Sánchez i Sergio Villanueva, formen part del grup de recerca, que durant aquest període estarà ubicat a la FIMA. La IP del grup és la professora Lydia Sánchez.