Benvinguts al blog de l'Escola de Llibreria!

Logotip de l'Escola de Llibreria

El blog de l'Escola de Llibreria neix amb la pretensió d'esdevenir un instrument per a la divulgació i l’anàlisi de notícies, opinions i estudis sobre el món de la llibreria a Catalunya i al món. Sorgeix a redós de la iniciativa conjunta impulsada pel Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB: l'Escola de Llibreria.

Els destinataris d'aquest blog són els alumnes i exalumnes de les activitats formatives de l'Escola de Llibreria, els professionals del sector i tota persona interessada en les matèries tractades.

Les temàtiques que abordarem són totes aquelles relacionades amb aquest món: notícies i reportatges sobre llibreries i altres empreses vinculades, novetats del Gremi, ressenyes d'informes o articles especialitzats, disposicions legals que afectin el sector, innovacions tecnològiques d'interès, recursos informatius per a la selecció i recomanació de novetats bibliogràfiques, entrevistes amb personatges vinculats i totes aquelles altres que puguin semblar útils als nostres lectors.
La finalitat última, com la de la mateixa Escola de Llibreria, és dinamitzar el sector i fomentar la formació permanent del personal que n'és responsable per tal d'augmentar el nivell de qualitat de les llibreries catalanes. Podeu seguir-nos també a Twitter: https://twitter.com/EdL_UB

Desitgem que els continguts d'aquest blog siguin del vostre interès i estarem molt contents que us poseu en contacte amb nosaltres per fer-nos arribar qualsevol suggeriment o comentari.

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces web i de correu electrònic es transformen en enllaços automàticament.
  • Etiquetes HTML permeses: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.