Projectes de Recerca amb Perspectiva

L’activitat dels Dimecres del CRICC del mes d’abril és “Projectes de Recerca amb Perspectiva”. Aquí teniu les dades de l’activitat i el cartell per a més informació:

– Dia: dimecres 19 d’abril de 15.30 h a 17 h

– Lloc: sala de juntes (206) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

– Programació:

Projectes de recerca:

• Parámetros y estrategias para incrementar la relevancia de los medios y la comunicación digital en la sociedad: curación, visualización y visibilidad. Mari Vállez.
  • Media4Teach: La educación mediática y la dieta informativa como indicadores de la capacidad de análisis crítico de contenido informativo en futuros maestros. Sergio Villanueva i Hibai López.
  • Cultural Heritage Actions to Refine Training, Education and Roles. Lluís Bonet.
  • Ciencia abierta en España: la transición hacia un nuevo modelo de investigación. Candela Ollé Castellà.

DEBAT: Com podem incorporar de la millor manera la perspectiva de gènere a les nostres recerques?

Modera: Maria-Jose Masanet

En coorganització amb la Comissió d’Igualtat de la FIMA.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals