Vés al contingut

Tercer seminari de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer: «Repositoris: la seva integració en l’ecosistema de ciència oberta»

Data: 18 de maig, de 12 a 14 hores

Lloc: Sala d’Actes de la Facultat i en retransmissió en directe al Canal de YouTube de la Facultat.

Inscripció: Activitat de lliure accés

Programa:

• Introducció: Repositori, un substantiu necessitat d’adjectius en l’ecosistema del coneixement obert /Cristóbal Urbano (Universitat de Barcelona. Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual)
  • Taula rodona:
    • Ciro Llueca Fonollosa (Universitat Oberta de Catalunya. Director de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge/Director d’Editorial UOC)
    • Francisco Jesús Martínez Galindo (Universitat Politècnica de València. Servei de Biblioteca i Documentació Científica. Responsable del repositori institucional RiuNet)
    • Ignasi Labastida i Juan (Universitat de Barcelona. Delegat del rector per a la ciència oberta i responsable de la Unitat de Recerca del CRAI)
    • Marina Losada Yáñez (Universitat Pompeu Fabra. Biblioteca/CRAI, Responsable de gestió de recursos electrònics)
  • Modera: Lluís Anglada (CSUC. Director de l’Àrea de Ciència Oberta)
CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals