I Jornada CUVICOM presencial i online (6 d’octubre)

El divendres, 6 d’octubre del 2023, de 12h a 14h, tindrà lloc la I Jornada CUVICOM Curació, Visualització i Visibilitat a la Comunicació Digital, a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) de la Universitat de Barcelona, amb ponències sobre curació de continguts, visualització de dades, visibilitat web i sostenibilitat dels mitjans.

La sessió es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de la FIMA: https://www.youtube.com/watch?v=echnBJtRWo4.

Aquest és el programa:

12:00
Javier Guallar
Google y la comunicación digital: Google News, Google Discover y Google Patents
Carlos Lopezosa, Cristina I. Font-Julian, Mari Vállez

12:30
Evaluación de la calidad de la visualización de información en noticias y reportajes de datos
Alejandro Morales, Mònica Bautista, Mario Pérez-Montoro, Rafael Pedraza-Jiménez

13:00
Curación en newsletters periodísticas y en redes sociales de centros de música y revistas científicas
Pere Franch, Montserrat Urpí, Jesús Cascon-Katchadourian, Javier Guallar

13:30
Proyecto MAREA: Modelos de activación de la relevancia y el engagement de audiencias en medios de comunicación
Llúcia Castells-Fos, Lluís Codina.
Tancament
Mari Vállez