Vés al contingut

Repensar la recerca des de la diversitat

El 27 de setembre, als Dimecres del CRICC, vam poder gaudir del taller “Inclusion by design: repensar la recerca des de la diversitat”, a càrrec de Cati Jerez, de Fundació Solidaritat UB. La sessió va tractar sobre com incorporar la perspectiva de gènere en el dia a dia dels projectes d’investigació i al llarg de les diverses etapes de la recerca.

Inicialment, els assistents, a través d’una dinàmica, van construir conjuntament una definició del que significa “inclusió” i al voltant de quins conceptes clau gira. Els diversos punts de vista van conduir a un debat i a una posada en comú dels diversos temes de recerca als quals es dedicaven els assistents, així com a variades aportacions i idees sobre com incorporar la diversitat d’una forma interseccional en cada cas.

Posteriorment i en grups, els assistents van realitzar una altra dinàmica en format joc de preguntes. Finalment, amb les respostes dels participants es va fer una reflexió col·lectiva que va abordar temes com estereotips, biaixos i prejudicis.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals